PWN is vanaf nu ook via live chat bereikbaar. Klanten kunnen op pwn.nl/contact rechtstreeks vragen stellen aan een medewerker. ,,Wij streven ernaar om elke klant te bedienen op de manier waarop het voor hen uitkomt’’, aldus Joke Cuperus, algemeen directeur van PWN.
Naast telefoon, sociale media en het contactformulier kunnen klanten van PWN nu ook met een medewerker chatten via de live chat op pwn.nl/contact. Met deze nieuwe functionaliteit stellen klanten snel en laagdrempelig vragen aan PWN. Joke Cuperus: ,,We willen het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken. Door meerdere contactmogelijkheden aan te bieden kunnen klanten persoonlijk en efficiënt geholpen worden.’’
De live chat is op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur beschikbaar. Door te klikken op ‘Start chat’ verschijnt er meteen een chatvenster in het scherm. Als alle medewerkers in gesprek zijn, verdwijnt de knop waarmee de klant een gesprek kan starten, tot er weer iemand beschikbaar is. De klant kan dan wel contact opnemen via de andere contactmogelijkheden als telefoon, sociale media en het contactformulier. (Foto: aangeleverd)